annika.reismee.nl

sydney:)

goedemorgen allemaal:)

hier even een reisupdate aangezien ik bijna anderhalve week geleden uit het koudere nederland ben vertrokken!! let niet op de spelfouten die er ongetwijfeld inzitten. na twee lange vluchten ( van allebei ruim 7 uur) paar uurtjes dubai woensdagmiddag lokale tijd aangekomen in het stikhete en benauwde singapore heb mn ogen uitgekeken wat een stad en wat zijn ze streng:O je vindt echt geen propje vuil op de grond.. prima hotel;) airco erbij en nog eventjes je kamer delen met een kamergenoot! ik sliep samen met celine.. na ons ff gedoucht te hebben toch eventjes de stad in gegaan wat is dat adembenemd mooi! tegen half twaalf maar gaan slapen tot een uurtje of tien even ontbijten en toch nog eventjes weer op bed gelegen! (38 uur wakker zijn is toch best veel) donderdag tegen twee uur kregen we een gratis stadstour en daarna werden we weer afgezet voor onze derde vlucht! onze vlucht vertrok 12 uur s'nachts dus weer een nachtje kwijt.. tot mijn verbazing toch nog 5 uurtjes geslapen

SYDNEY vrijdagochtend rond elf uur lokale tijd kwamen we toch echt aan in sydney..alles van vorig jaar komt weer naar boven!! wat een mooie stad maar wat een dure stad ook.. afgelopen dagen hebben wede toerist uitgehangen.. harbour bridge opera house.. dagje strand manly!!! morgen verkas ik ook naar manly kijken of ik daar werk kan vinden.. aangezien ik wel ingeschreven sta bij work and travel company je bent gewoon een nummertje op een lijst dus ik denk dat het nog erg lang via die weg gaat duren..het weer is hier erg aangenaam laatste dagen wel wat bewolking gehad maar vandaag weer lekker 28 graden.. hopelijk krijg ik nog eens een lekker bruin kleurtje

zonnige groetjes van de andere kant van de wereld!!